Idol - veckofinal

I fredags var vi på Idol veckofinalen. Den var i Frihamnen, i en studio här i Stockholm. Var faktiskt över förväntan måste jag säga. Hade inte så höga förhoppningar om denna tillställning innan vi åkte dit. Har inte hängt med i Idol den här säsongen, anledningen är väl för att vi haft annat att göra på fredagkvällarna men även för att jag inte tycker det är speciellt många bra idoler detta året. Sen måste jag väl också tillägga att förväntingarna inte blev högre när jag fick höra att det var schlager-tema denna veckofinal. Men som sagt, det var bättre än väntat.

Tyvärr glömde vi kameran när vi åkte, så jag tog bara några bilder med min mobil.
  
Två bilder på scenen från vår sittplats. Här ser ni även mitt och Elinas "Andreas-Karlsson-smile".

På återseende.

Kommentarer

Skriv en hälsning här!

Namn:
Kom ihåg mig!

Epost: (För de som är blyga kan vi berätta att det bara är vi som kan se din adress!)

Har du någon blogg eller hemsida? Vi vill gärna veta adressen!

I nedanstående ruta går det bra att lämna ett meddelande eller kanske en novell!

Trackback
RSS 2.0