en helt vanlig onsdag

Idag har vi varit hos barnmorskan för vägning och mätning igen.. vi kan gott konstatera att vår gumma är en hejare på att lägga på sig lite go fläsk,.. vågen skvallrar om en summa fasligt nära 5kg, hela 4905 gram :) hon är så mysig och go!
På längden hade det inte hänt lika mkt,.. men 57cm är hon iaf.

Imorgon är det dags för mamma att åka till doktorn på efterkontroll, får hoppas att allt sitter där det ska!
Sen ska vi till storstan(drottningatan, huvva!) och möta Hanna Panna Flodström som är på besök, vilket ska bli riktigt roligt!

Och sen mina vänner, på fredag... då bär det äntligen av till pite stad! Den som då vill hinna med ett möte med oss får gärna höra av sig för att boka träff :)
Det blir ju dock bara jag och gumman som kommer, pappa får stanna kvar i sthlm och jobba, känns tråkigt att lämna honom här, vi kommer att sakna honom så!
dags att börja med middag nu! Kram på er allihopa! /EÅE

   
nybadad gullunge visar stolt upp tuppkammen och några nya dancemoves, hon kör hiphop stilen... yoyo!

Kommentarer
Postat av: maggan

hipp och fresh design- eller vad man säger - men det går inte klicka upp bilderna....

2009-03-04 @ 20:02:04
URL: http://annawilhelmina.blogg.se/
Postat av: Erika

Du är uppbokad av moi and you know it! :P (Wow tre språk i en och samma mening! Inte illa pinkat av en magsjuk Erika! Hoppas innerligt att jag är frisk tills du kommer hem så att jag får träffa er!

2009-03-04 @ 21:02:46
URL: http://aakiree.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Bilderna ska gå att se.. men kan vara lite server problem ibland har jag märkt. Angående designen på sidan så ska den väl förändras lite, detta är bara en mall :).

2009-03-04 @ 22:06:13
Postat av: Erika

Just när det gäller bilderna så brukar de fungera om man låter sidan ladda upp helt. Det är så på min blogg också... Aningens störande, man kan ju bli riktigt irriterad ibland när man inte får se de senaste bilderna på lillElma!... :P

2009-03-05 @ 11:36:46
URL: http://aakiree.blogg.se/

Skriv en hälsning här!

Namn:
Kom ihåg mig!

Epost: (För de som är blyga kan vi berätta att det bara är vi som kan se din adress!)

Har du någon blogg eller hemsida? Vi vill gärna veta adressen!

I nedanstående ruta går det bra att lämna ett meddelande eller kanske en novell!

Trackback
RSS 2.0