Semester slut, flyg till Stockholm

De senaste fem veckorna har gått alldeles för fort. Min semester är slut och vi åker tillbaka till Stockholm idag, känns trist. Till och med himlen gråter, regnet öser ner här utanför. Vill tacka våra familjer och våra vänner för en underbar sommar! Hoppas det inte dröjer för länge innan vi ses nästa gång, ni är välkomna att besöka oss.. bara höra av er :).

Bilder från sommaren kommer att läggas ut på bloggen senare, håll ut!

Klockan 11.45 lyfter SAS flight SK007 mot Stockholm och Arlanda, landar ca 13.05.



Ready for takeoff!

Ses!

Kommentarer
Postat av: maggan

<3 TACK ska ni ha....det har varit härligt att haft er nära.Vi ses snart i Sthlm- om allt går enl. planerna. Krammmmmmm

2009-08-02 @ 20:51:17
Postat av: Erika

Hehe! Ja, men köket står ju förhoppningsvis kvar och klart när ni är tillbaka igen. Hann ju inte vara med, ni försvann så fort! :)Jag har varit sjuk i en vecka snart.. Är lite less och tro det eller ej så är jag sugen på att jobba. Har legat på en bäddmadrass i mitt pysselrum och tittat på webtv i några dagar...:P

Hoppas vi syns snart och hälsa lillElma!

2009-08-03 @ 14:05:14
URL: http://aakiree.blogg.se/

Skriv en hälsning här!

Namn:
Kom ihåg mig!

Epost: (För de som är blyga kan vi berätta att det bara är vi som kan se din adress!)

Har du någon blogg eller hemsida? Vi vill gärna veta adressen!

I nedanstående ruta går det bra att lämna ett meddelande eller kanske en novell!

Trackback
RSS 2.0