Alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag. Vi har firat det med en tur in till city, ätit en mycket god lunch på ett café och sedan har vi bara strosat runt. Jag fick en överaskning imorse av Elina, en bok jag tänkt köpa länge. Den heter "Svensk maffia", en journalistbok typ. Elina fick också en liten överaskning av mig, ett blombud med en fin hälsning :). Ikväll blir det hemlagad pizza till melodifestivalen.

  
Mina älsklingar                      blombuketten

Igår var Elinas kompis Josse på besök. Josse och Elma gossades hela dagen!


Josse & Elma

Elma har ju dessutom hunnit med att fylla en månad... eller har hon det? I fredags var det i alla fall 4 veckor sen hon föddes.. men på måndag är det 16 februari, då är hon väl en månad? :)
  
Några söta bilder på Elma :)                                Här med tuppkam efter ett bad

Skickar en alla hjärtans dag hälsning till alla våra vänner och släktingar!
På återseende!

/ Tobias, Elina & Elma

Kommentarer
Postat av: Sara

Du har ju snart mer hår än mig och jag har ändå sparat nästan ett år!! /Judith

2009-02-14 @ 21:23:07
URL: http://lockbyelvhager.blogspot.com
Postat av: mormor-morfar

Ni ser ut att ha det så fint. Allt andas kärlek.

2009-02-14 @ 22:04:52
Postat av: Josse

Jag släpper henne inte i första taget:P Kram på dig Elmis!!

2009-02-17 @ 13:14:05

Skriv en hälsning här!

Namn:
Kom ihåg mig!

Epost: (För de som är blyga kan vi berätta att det bara är vi som kan se din adress!)

Har du någon blogg eller hemsida? Vi vill gärna veta adressen!

I nedanstående ruta går det bra att lämna ett meddelande eller kanske en novell!

Trackback
RSS 2.0