vilken dag är det idag?

Sitter här med ögonen i kors och försöker formulera mig. Har haft fullt upp både m lägenhet/skola och vet nu knappt vad som är vad.... så det är med sann glädje jag meddelar att det allra mesta nu är klart i vår sköna böna till 1a!!
Nu är det bara det sista "piffet" kvar eller "lull-lullet" som Simon & Thomas brukar säga...
Det har städats och donats, packats upp i garderober och lådor, och idag drog jag tom igång en tapetsering när jag kom hem.... jag är så stolt över mig själv :)


kändes rätt hopplöst i detta tillfälle, mer kartonger och andra flytt grejor var på ingång.. sen har städnings proceduren varat i flera dagar,, men är en väldigt trisst process så den ska ni inte behöva följa steg för steg.
hoppar direkt till det lite roligare istället..

  
tapetsering på fuula garderobsdörrar.. fin å elegant!

   
första matlagningen i nya köket,.. korv och mackaroner. Till å med kranen funkar som den ska, fast vi är ändå lata och dukar med plast :)

   
så här ser det ut just nu, snart återkommer vi med bilder på lull-lullet :)

Vill avsluta med att gratulera min syster Anna på 17 års dagen!!! Hon leve hurra hurra hurraaaa!

Kram // Elina & Tobe

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för gratulationen :)
Det vart SKIT SNYGGT på graderoben, verkligen fin tapet. Och resten av lägenheten har ju blivit jätte fin också såklart.
Johanna tyckte att köket var jätte fint också, men jag tror inte någon tycker det är fult. Jaja, ska gå på lektion nu, ha det bra :)

2008-04-18 @ 10:12:59
Postat av: maggan-tomas

Vi säger bara GRATTIS -vad duktiga ni har varit.Det blev så fräscht alltihopa.
Nu kan ni unna er o gå ut i solen.kram

2008-04-19 @ 14:30:35
Postat av: Josse

SNAJSIGT VÄRRE! Jag längtar tills jag kommer och häålsar på och får se allting! Kramar

2008-04-20 @ 19:31:39
Postat av: Erika

Nämen! :) Hur går det med uppdateringarna av bloggen! Åh jag riktigt längtar efter att få komma till stockholm på visit. Det hade varit underbart att få gå i kungsträdgården och sitta under de där rosa träden. Snacka vårkänslor! I like it!

Åh jag vill sväva på rosa moln och sjunga vårsånger! Är du med Elina!? *Sköna maj välkommen till vår...*

2008-05-03 @ 11:40:54
URL: http://aakiree.blogg.se
Postat av: Erika

Joina vår fanclub! :)

2008-05-09 @ 18:00:08
URL: http://teamoverkord.blogg.se
Postat av: maggan-tomas

länge sen ni uppdaterade sidan- är sladden borta??

2008-05-19 @ 09:49:36
Postat av: stina

ser bra ut! väntar på update om hur det går att leva i lyan. puss & kram

2008-07-02 @ 13:04:38
URL: http://stinaj.blogg.se/
Postat av: mel

vad fint ni får det! men är det inte dags att updatera snart? kramen

2008-07-15 @ 22:31:43
URL: http://melizz.blogg.se/

Skriv en hälsning här!

Namn:
Kom ihåg mig!

Epost: (För de som är blyga kan vi berätta att det bara är vi som kan se din adress!)

Har du någon blogg eller hemsida? Vi vill gärna veta adressen!

I nedanstående ruta går det bra att lämna ett meddelande eller kanske en novell!

Trackback
RSS 2.0