Hösten i Piteå

I mitten av oktober så åkte jag och elina hem på besök. Första svängen hem sen i somras. Var himla skönt att komma hem faktiskt...

När vi landade på fredagen så åkte vi direkt till Elinas föräldrar i hortlax för att äta middag. Därefter gav vi oss iväg till familjen Lundströms på besök. Hanna och henke har nämligen fått sin efterlängtade dotter, Aline. Mycket söt!
  
  
Här på bilden till vänster ser vi föräldrarna Hanna och Henke. Anna och Maggan som håller i den lilla tjejen.

På lördagsförmiddagen var vi och hälsade på Madde, Markus och Ellie
  
  
Här är ett litet kollage från vårt besök. En otroligt charmig liten tjej. En riktig posare.. direkt kameran kom fram sken hon upp i ett leende :). Men att äta är inte alltid så kul... hehe

Vi hann även med lite minigolf och biljard på havsbadet på lördagskvällen tillsammans med Erika och Björn.
  
   
Var en trevlig kväll! Minigolfen var extra kul eftersom jag vann :). Däremot råkade jag sätta den svarta när vi spelade biljard.. så.. ja.. det innebar att jag och björn förlorade. Men som sagt, mycket trevligt!

Under söndagen åkte vi och hälsade på Elinas mormor, Aina. Därefter var det mat i Hortlax innan vi begav oss mot Kallax och flyget till Stockholm. Var en skön helg "hemma" i Piteå!

På återseende!
Tobias & Elina

Kommentarer

Skriv en hälsning här!

Namn:
Kom ihåg mig!

Epost: (För de som är blyga kan vi berätta att det bara är vi som kan se din adress!)

Har du någon blogg eller hemsida? Vi vill gärna veta adressen!

I nedanstående ruta går det bra att lämna ett meddelande eller kanske en novell!

Trackback
RSS 2.0