Vilken kvinna!

I måndags (27/10) hade Elina avslutningsmiddag med sin klass på frisörskolan. Hon gör förövrigt sin sista dag idag på skolan (31/10). Hon har klarat av alla sin slutprov så nu ska hon bara vara på skolan några dagar och jobba lite. Vi får se hur mycket och hur länge hon orkar innan magen blir för stor.

Tog några bilder på henne innan hon åkte iväg på middagen. Vilken skönhet!! :)
  

Vi har två saker att fira denna dagen, först elinas examen.. men det råkar även vara så att jag fyller 26år idag. Så ikväll ska vi åka och titta på idol-veckofinalen. Vi har dock inte tittat på en enda fredagsfinal denna säsongen.. men det kan nog ändå vara kul att se live.


Ha en bra helg våra vänner!
Tobias & Elina


Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis i efterskott Tobbe! Hoppas du fick en fin födelsedag! //Erika och Björn!

2008-11-01 @ 00:12:26
URL: http://aakiree.blogg.se/
Postat av: farmor maine

Hej nu har jag fått se hur ni hur det i Stockholm.

Ha det bra- farmor Maine

2008-11-02 @ 18:48:58
Postat av: Anna

Grattis i efterskott Tobbe :)

Och jag håller med om att hon verkligen är en skönhet, ingen skulle kunna påstå något annat!

Ha det bra! :)

2008-11-02 @ 19:43:52
URL: http://annawilhelmina.blogg.se/
Postat av: Sara

Jisses vilken snygg gravid tjej! Om jag skulle ha vart sådär snygg när jag var gravid skulle jag haft en bulle i ugnen hela tiden:) Grattis till examen och Tobe, grattis i efterskott. Kramar från Sara och Judith!

2008-11-05 @ 11:14:58
URL: http://lockbyelvhager.blogspot.com
Postat av: Stinky

Hylls! jag som aldrig brukar vara blödig får faktiskt lite ont i hjärtat när jag ser dessa finfina bilder! Du är verkligen jättesnygg och det tär att vi aldrig ses så jag får klappa dig på finmagen. Saknar hyllan och allt som brukar vara.. Jaa du vet. Hoppas livet leker och allt allt är som det ska. Puss och kram på er båda! /S

2008-11-07 @ 18:53:13
URL: http://stinaj.blogg.se/

Skriv en hälsning här!

Namn:
Kom ihåg mig!

Epost: (För de som är blyga kan vi berätta att det bara är vi som kan se din adress!)

Har du någon blogg eller hemsida? Vi vill gärna veta adressen!

I nedanstående ruta går det bra att lämna ett meddelande eller kanske en novell!

Trackback
RSS 2.0