hello papi!

Det blev ett härligt återseende på perrongen vid t-centralen, äntligen fick vi träffa papi tobe igen! Han hade saknat oss så!
Mest Elma kan jag tänka för han kunde inte slita ögonen från sin gullesprätt :) HON ÄR NU 2 MÅNADER (eller 8 veckor)
grattis lillkorven!

en lite rolig anekdot:
Jag hade innan vi kom till sthlm gjort en hårförlängning, tobbe visste ingenting. Vi träffades på perrongen och kramades å pratades, gick till tåget och började åka mot mörby. När han efter en tid fortfarande inte kommenterat saken frågar jag om han ser ngt annorlunda på mig... Han funderar... (och vet nog att oftast när jag kläcker den kommentaren så handlar det om håret)-....han studerar mig noga och fattar tag om en hårslinga och säger...
"jaaa, du har klippt dig?"   det var verkligen på håret....dessa karlar... ´

Vi går tillbaka i tiden:
I torsdags träffades som sagt Elma sin nya kompis Judith... Kan inte säga att vi märkte ngn förändring i hennes beteene. Judy var dock inte heller så intresserad av Elma, utan var mer intresserad av att leka bäbis med elmis mor.
Ska bli intressant att se hur det kommer att gå när våra döttrar hamnar på ungefär samma nivå :) Jag har seriöst börjat fundera på hur det ska gå när det är dags att klämma ut nr 2, för även om man bara spenderade några timmar med just denna siffra av barn så var man ganska.. sömnig, haha!

   
   

Ikväll vankas mys med skagen mackor och melodifestival,.. vi gillar HEAT, så rösta på! :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Nääe! Ska du komma hem IGEN! :P Va skooooj! Jå då får vi ta och slå ihop ett litet party! Har inte planerat något särskilt egentligen. Njuter av att vara ung och impulsiv så he blir grejjt!! :)

2009-03-15 @ 00:25:27
URL: http://aakiree.blogg.se/
Postat av: maggan

**GRATTIS** Elina på 23 årsdagen.!hoppas du får en trevlig dag.

2009-03-16 @ 09:06:23
URL: http://annawilhelmina.blogg.se/
Postat av: farfar

ETT FÖRSENAT GRATTIS ELINA O ELMA 2 MÅN

2009-03-17 @ 17:12:46

Skriv en hälsning här!

Namn:
Kom ihåg mig!

Epost: (För de som är blyga kan vi berätta att det bara är vi som kan se din adress!)

Har du någon blogg eller hemsida? Vi vill gärna veta adressen!

I nedanstående ruta går det bra att lämna ett meddelande eller kanske en novell!

Trackback
RSS 2.0