sommar och sol

Mötte pappa Tobe på stan efter hans konferens med jobbet var slut. Bökade oss fram på drottningatan (varför går man dit egentligen?) in på närmsta HM butik där både mor och dotter hittade något nytt att värma självkänslan med. Visst är hon söt i sin nya stass?



  


Har ett minne att jag en gång tänkt...  - när jag blir mamma ska jag då inte bli en sån som ständigt häckar under ett parasoll, iförd baddräkt som vägrar att bada. Men nu när jag är mamma kände jag mig inte direkt redo för bikini till den kommande beach säsongen,.. mina tankar från förr angående baddräkten plågade mig. Kom i princip fram till slutsatsen att jag nog måste ta på mig ett tält på beachen i sommar, vad trevligt !


Men sen hände det.. jag såg en baddräkt, provade den och kände mig snygg i den :)Tur att baddräkt är "trendigt" i sommar!! Ett parasoll kommer möjligtvis att finnas i min närhet, men kommer inte utnyttjas så flitigt av mig iaf och att svalka mig i havet,.. å vad jag längtar! Så se upp alla soldyrkare, snart kommer the mama i body till en strand nära dig!


Elma sitter och kämpar för mammas uppmärksamhet, hon har de senaste dagarna anammat uttrycket att prutta med munnen..hon har inte riktigt fått in det rätta  knycket än, men hon är söt när hon försöker :) Love!


Kommentarer
Postat av: Moster Anna

Åh, jag tror inte att jag ska kolla eran blogg nå mer alltså, börjar sakna er så mycket.

Kul att du hade hittat dig en baddräkt, och Elma var jätte söt i hennes nya outfit! Men jag vill ju se en bild på ditt inköp också!

Nu ska jag gå ut och jobba på brännan,

Ha det så bra :)

Kramar från lillasyster/moster/svägerska.

2009-05-26 @ 13:25:21
Postat av: mormor

Så söt hon är lillan..som en karamell Å vicka små knubbiga lår med veck o allt.Saknar er mkt :)

- Är nyfiken på hur ni möblerade om....

2009-05-26 @ 22:48:57
Postat av: Lollo

Men jag tror jag Dööööööööör så söt hon är!!!!! Och den nya klädseln var ju inte annat än enastående!!!!! Längtar till ni kommer hem igen så vi kan åka på utflykt, tråna efter heta kroppar (andra mammors alltså) och surra riktigt mamma snack mellan våra barnvagnar iförda heta baddräkter. pussar till er.

2009-06-12 @ 14:17:05

Skriv en hälsning här!

Namn:
Kom ihåg mig!

Epost: (För de som är blyga kan vi berätta att det bara är vi som kan se din adress!)

Har du någon blogg eller hemsida? Vi vill gärna veta adressen!

I nedanstående ruta går det bra att lämna ett meddelande eller kanske en novell!

Trackback
RSS 2.0